Giorgio Armani | My Way
I've lived a life that's full
I traveled each and every highway
And more, much more
I did it, I did it my way
Ovako je pjevao Frank Sinatra, a gotovo pedeset godina kasnije je nastao My Way, parfem pod okriljem Armani kuće - parfem koji otvara novo poglavlje ženstvenosti.
Jer sve volimo na naš osebujan ženski način...
Značaj parfema MY WAY nije sadržan samo u njegovu nazivu. On odražava utjecaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera. Njih oblikuju i ljudi koje srećemo na tim putovanjima, kao i trenuci koje proživljavamo. Ovaj miris nije samo uspio ovjekovječiti duh znatiželje i povezanosti, nego ga i ogoliti i prikazati njegovu srž: „I AM WHAT I LIVE”.
Adria Arjona, zvijezda My Way kampanje je od djetinjstva osjećala duboku vezu sa snagom mirisa, a sada, radeći na kampanji My Way, priča je dobila svoj vrhunac.
"Počela sam s otkrićem pronalaska vlastitog mirisa ili određenih mirisa koje zaista volim ili u kojima zaista uživam, putovanje je bilo dugo, a sada sam lice u lice s jednim kojeg obožavam, što je potpuno ludo."
Od upotrebe recikliranih materijala i onih kojih se mogu reciklirati preko sastojaka iz održivih izvora do inovativnog sustava ponovnog punjenja, koji omogućuju značajno smanjenje otpadnih materijala, MY WAY najbolje predstavlja ekološke napore naše marke. Zahvaljujući kombinaciji tih napora, kao i očuvanju 650 hektara madagaskarske prašume, parfem MY WAY ostvario je ugljičnu neutralnost.
Kao rezultat novog petogodišnjeg akcijskog plana, brend Armani beauty također se posvećuje daljnjem smanjenju ugljičnog otiska za dodatnih 25 % te postizanju ugljične neutralnosti za sve svoje proizvode do 2025. !
Ako ga ranije niste poželjele, zbog svega navedenog sigurno hoćete!