Poštovani kupci/korisnici, online shopa društva CM-Cosmetic Market d.o.o. molimo vas da detaljno pročitate uvjete kupovine prije korištenja naših usluga.

Smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uvjetima ukoliko koriste bilo koji dio portala, kao i da prihvataju korištenje sadržaja ovog portala isključivo za osobnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.


 KARTON OSNOVNIH PODATAKA 


CM-Cosmetic Market
d.o.o.

Poslovni centar 96/2, 72250 Vitez, BiH
063 836 837
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

JIB: 4236280580005
Šifra djelatnosti: 47.75 trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima


 NARUČIVANJE 

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u konvertibilnim markama, s PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere i potvrdi način plaćanja.
CM-Cosmetic Market garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalnih robnih marki i odgovaraju specifikacijama navedenenim na web shopu.


 DOSTAVA 

Usluga isporuke robe je besplatna za sve narudžbe iznad 50 KM. Kupac plaća troškove dostave robe ispod 50 KM u iznosu od 7 KM.
Isporuka robe je moguća samo unutar BiH.

Rok dostave narudžbe je od 3 do 5 dana (max. 7-10 dana) od dana prijema narudžbe.

Narudžbe otpremamo radnim danima, a narudžbe koje pristignu vikendom ili u dane blagdana isporuku vršimo prvi radni dan.
Isporuku robe vršimo na dva načina:

• Na adresu koju navedete prilikom narudžbe
• Na adresu poslovne jedinice cm-a koju navedete prilikom narudžbe

Ukoliko se dogodi da naručeni proizvod trenutno nemamo na zalihi o tome ćemo vas blagovremeno obavijestiti putem e-maila ili telefonski.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.


 NAČIN PLAĆANJA 

  • Plaćanje pouzećem
    Kod plaćanja pouzećem, naručenu robu plaćate GOTOVINOM isključivo u konvertibilnim markama prilikom isporuke. Isporuka robe i plaćanje pouzećem vrijedi za cijelu BiH. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi primatelj je dužan obavjestiti nas o promjeni adrese. Dostavljač će prije svake isporuke telefonski kontaktirati primatelja radi dogovora o preuzimanju robe.

  • Plaćanje karticama
    Svoju narudžbu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
    Prilikom naručivanja putem interneta, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja, bićete preusmjereni na stranicu Monri servisa koja je zaštićena i sigurna za ovu vrstu plaćanja. Informacije o vašoj platnoj kartici nisu dostupne našem sistemu u bilo kojem trenutku.

Plaćanje bodovima cm club kartice nije moguće!


 SKUPLJANJE BODOVA 

Kupac ima mogućnost skupljanja bodova na cm club card ukoliko istu posjeduje te ako je naveo prilikom naručivanja robe.